Bijna weg - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sven Sanders - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sven Sanders - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: Sven

Blijf op de hoogte en volg Sven

25 December 2012 | Nederland, Eindhoven

Nog 5 dagen en dan eindelijk naar zuid afrika! (ofja nu nog 2) Zit nu in de trein en kan niet meer wachten tot ik kan gaan. Liep net in de regen te genieten van de muziek die ik van Teun heb gekregen, maar in mijn hoofd zat ik al samen met Maud in Afrika te chillen. Normaal kan me de regen al niet veel schelen, alleen deze keer voelde ik het niet eens.

Ben zo benieuwd hoe alles daar is, heb echt geen idee. Het enige wat ik verwacht is een enorme cultuurshock en 2 huidskleuren die een enorme haat naar elkaar hebben opgebouwd. Ik weet wel dat ik van alles ga genieten, zowel de mooie als de minder mooie.

Ik ga elke dag een stukje schrijven (op papier) en een tekening maken. Alles zelf ervaren en samen met Maud kunnen delen!
En af en toe een stukje hierop posten, met een foto hier en daar

Afgelopen week heb ik weer veel te veel geld uitgegeven met iedereen die nog even met me een biertje wilde drinken, dus ook meteen alcoholist geworden ideaal net voor vertrek. Gister een top avondje gehad en de dagen ervoor ook.

Vanavond nog een keer uit eten met iedereen uit Eindhoven en daarna op stap.

Maandag laatste graffiti opdracht samen met Pim.

Dan nog even de kerstdagen door zien te komen en dan GAAN.. Deze kerst word zeker leuker dan anders, toch nog even iedereen zien voor ik weg ben.

  • 26 December 2012 - 18:00

    Ellen:

    He sven en maud een hele goeie reis en een super ervaring toegewenst.

    Ellen

  • 26 December 2012 - 18:02

    Hans B:

    Veel plezier Sven en Maud. Maak er iets mooi's van.
    Goeie reis!

  • 26 December 2012 - 20:57

    Lisette Bens:

    Sven, geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 141647

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2016 - 31 Maart 2017

Azie

27 December 2012 - 23 Maart 2013

Zuid Afrika

Landen bezocht: