Bali - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Sven Sanders - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Canggu, Indonesië van Sven Sanders - WaarBenJij.nu

Bali

Blijf op de hoogte en volg Sven

08 Januari 2017 | Indonesië, Canggu

In de regen rijden we 's nachts naar ons hostel. Ik heb nog nooit zo hard moeten onderhandelen om een reële prijs te betalen voor een taxi!! Maar uiteindelijk is het dan toch gelukt. Hier gaan we dan de hele bubs ontmoeten en met zijn negenen kerst en oud en nieuw vieren.
Super speciaal om zoveel vrienden hier in Bali te ontmoeten, de meeste gaan ook backpackend door het leven en een paar moeten gewoon hard werken en komen voor de feestdagen over.
We gaan naar het eiland Nusa Penida, waar we scooters huren en naar de mooiste plekken rijden. Het is leuk met de hele groep, maar ook vermoeiend. Iedereen wil iets anders en standaard is het wachten op elkaar! Bij terugkomst in Canggu gaat iedereen dan ook meer zijn eigen ding doen en zien we elkaar bij het hostel. In kleine groepjes werkt het een stuk beter.
Met kerst hebben we een heerlijke bbq en gaan we daarna op stap.
Oud en nieuw is mijn beste oud en nieuw tot nu toe. In een beachclub, goede muziek, veel alcohol en een groot zwembad! Wat een feest

Bijna elke dag ga ik surfen, de golven zijn niet goed maar worden gedurende ons verblijf beter. Op nieuwjaarsdag pak ik een paar super mooie golven, 1 tot 2ft overhead, voor het eerst echte bochten maken en helemaal tot het strand uitrijden!! Trillen van de adrenaline.
Iedereen gaat dan weer zijn eigen pad, Alan en ik gaan nog een paar dagen naar Ubud. We spreken af met een groep die we vanuit Canggu kennen en leren leuke nieuwe mensen kennen.
Nu nog een paar uurtjes wachten en dan vlieg ik naar Jakarta om vanaf 11 januari 10 dagen in retraite te gaan, spannend.. Maar ik ben er klaar voor na deze maand van veel te veel bier drinken

• 08 Januari 2017 - 10:17

Karin:

Hey Sven,
    Het is zeker heel bijzonder om met zoveel vrienden in Indonesië kerst en oud op nieuw te vieren!
    Jullie hebben prachtige eilandjes bezocht en het feesten afgewisseld met sportieve dingen doen.
    Fijn dat het surfen zo goed gaat! Na een hele drukke gezellige maand is het tijd voor bezinning,
    10 dagen in stilte wordt afzien........denk ik. Maar ook dit avontuur gaat je veel brengen.
    Liefs van je jaloerse ouders xxx

• 08 Januari 2017 - 11:25

Jan:

Hallo sven mooie foto‘s,je hebt het goed naar je zin ,profiteer er maar goed van !
    Goede reis verder en nog veel mooie dagen verder groetjes en tot horens .Opa en oma.doei!!!!

• 08 Januari 2017 - 14:39

Kelly:

Svenskie!

De beste wensen voor het nieuwe jaar! Waarschijnlijk beetje overbodig want zo te lezen heb je een super tijd & ben je het jaaar al goed gestart ;)
    Ben benieuwd hoe je het stilte retraite gaat ervaren!

Succes & hele fijne verdere reis!
    Dikke kus, kelly

• 08 Januari 2017 - 18:44

Marjon:

Hoi Sven, geweldig allemaal om mee te maken en leuke feestdagen gehad met je vrienden
    Nu weer even helemaal terug naar jezelf en voelen