Voorbereiding - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sven Sanders - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sven Sanders - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Sven

06 Oktober 2016 | Nederland, Eindhoven

Volgende week is het eindelijk zo ver, ik ga weer op reis.

Ik begin in Nepal, dan naar China en vervolgens richting Bali. Waar mijn pad daarna heen gaat zal de tijd leren.

In aanloop naar mijn reis heb ik 2 Ayahuasca ceremonies gedaan, dit is een visioen opwekkend medicijn waarbij ik de intentie had gezet inzichten te krijgen over mijn reis. Hierbij is er iets diep in mezelf veranderd en ik weet zeker dat er een aantal maanden overheen gaat voordat ik deze inzichten in mijn leven heb geïmplementeerd. Precies de intentie die ik had gezet dus! Mijn leven voelt aan als 1 groot avontuur waar alles loopt zoals het moet lopen. Alle mooie en minder mooie tijden komen altijd op het perfecte moment zodat ik persoonlijk kan groeien. Dit is alleen mogelijk als ik bereid ben mijn ego opzij te zetten en niet vanuit angst te handelen. Ik ben heel benieuwd hoe mijn denkbeelden op de proef gesteld worden als ik word geconfronteerd met armoede, stilte en fysieke inspanning.

De reis betekend voor mij een innerlijke reis in de fysieke wereld. Ik begin met een 18 daagse trektocht rond de Dhaulagiri, daarna 10 dagen in stilte tijdens de Vipassana retraite in een Nepalees klooster. Om vervolgens een paar dagen in de miljoenen stad Shanghai Edu op te zoeken en daarna samen tot aan de grens van Tibet te reizen.
Dan wordt het tijd om lekker te gaan genieten op Bali, surfen en met 8 vrienden kerst en oud en nieuw gaan vieren!!!

To be continued

  • 06 Oktober 2016 - 22:11

    Lotte:

    Ik ben trots op je neef!
    Hou ons maar op de hoogte van je mooie avonturen.
    You can do it!!

    Liefs

  • 06 Oktober 2016 - 22:15

    Marijon:

    Ik wens je een hele mooie reis toe Sven

  • 06 Oktober 2016 - 22:18

    Ellen Bijsterveld:

    Lieve Sven,
    De reis zal lopen zoals hij loopt, ik wens je een goede reis, veel wijsheid en veel avontuur toe. Ik kijk uit naar je verslagen.
    Ellen

  • 06 Oktober 2016 - 22:19

    René En Cily:

    Wij wensen dat deze reis je alles brengt wat je verwacht, maar ook oneindig véél meer.
    Bon Voyage!

  • 06 Oktober 2016 - 22:32

    Marieke Van Der Steen :

    Ik wens je een hele fijne tijd. Ik hoop dat je verwachtingen uit komen en vooral plezier!

  • 06 Oktober 2016 - 22:49

    Robin Van Der Slik:

    Ik wens je een hele fijne bijzondere reis... geniet van elk moment, waar dan ook

  • 06 Oktober 2016 - 23:38

    Linda Van De Crommert:

    Klinkt als een fantastische reis met veel ontdekkingen en inspiratie! enorm veel plezier en goede tijd gewenst! x

  • 07 Oktober 2016 - 13:44

    Inge:

    Ga daar waar je voeten je brengen
    Open je handen en ontvang wat nodig is
    Volg je hart en geniet in het nu
    En rijk uit naar een nieuw begin

  • 09 Oktober 2016 - 16:02

    Karin:

    Sven,
    Wij wensen je een fantastische reis toe!
    Geniet met volle teugen van al het moois dat op je pad komt.
    Het gaat zeker heel bijzonder worden, houd ons een
    beetje op de hoogte dan genieten wij met je mee op afstand.
    Liefs xxx pap en mamsie

  • 10 Oktober 2016 - 11:39

    Anja:

    Een hele goeie reis gewenst, en geniet van alles wat je tegen komt

  • 11 Oktober 2016 - 00:01

    Lesley Garven:

    Have a great journey. I'm curious to know how Kathmandu is post earthquake. The Himalayas are spectacular and it is inevitable that you will be moved emotionally and spiritually. Enjoy x P.S. Give my love to Edu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Sven

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 1435
Totaal aantal bezoekers 141610

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2016 - 31 Maart 2017

Azie

27 December 2012 - 23 Maart 2013

Zuid Afrika

Landen bezocht: